Mar 24, 2011

Life is F**ckN Beautiful!!!

Niin paljon sanottavaa ja niin pieni hetki aikaa jakaa!

Aika juoksee tekevällä ja mä oon aika kade, kun joku sanoo, voi hitto, ku mulla on tylsää! Ai täh?! Tylsää!? Jeppistä joo, kunpa mullakin ois aikaa tylsistyä! Nyt ois kaheksan minaa aikaa kirjoittaa tää pätkä, ja sit goisii pariks timmaks, kun ois taas kuudeks herätys ja duu-ni-a! En tosin ole edes päättänyt mistä kirjoittaisin — kaikki mistä oon aikonut kirjoittaa jo iät ja ajat vaatis ehkä pari minuuttia enemmän panostusta, ja mä täällä taas jaarittelen… ;-)

Koitan saada aikaiseks ja postaa sen Pendulumin ja ainakin Kylien keikoista ennen, kun kesä alkaa! Koska kesällä tulee enemmän ihanii kuvia Hietsusta, vaahtobileistä, festareista ja muista reissuista. Esimerkiksi tällainen olisi kovasti suunniteilla ja viittä vaille varattu!

Välimerta, Riva Starria, Kissy Sell Outia ja rivoa menoa täällä!

Tipitv partyboat from PHATPHINGER (TIPITV.HR) on Vimeo.


Eli meitsit menee ainaskin Narancan kyytiin 16.7-23.7 joten Vamoooos! ;-)

Ja sanoinhan jo, et me heitetään ankkuroidaan aika monessa paikkaa matkan varrella, kuten…

Hemnigway Split from PHATPHINGER (TIPITV.HR) on Vimeo.



Lisää infoa löytyy tosiaan tipitv partyboat facebookin sivuilta taikka www.tipitvpartyboat.com

1 comment:

  1. i dont understand it but love it anyway:)
    thank you Demii

    ReplyDelete